DE COACHES

Piet perquy

Piet Perquy

Piet Perquy was o.a. als commercieel directeur jarenlang één van de drijvende krachten bij Accent Jobs For People, de snelst groeiende uitzendgroep. Mede onder zijn impuls groeide het bedrijf uit van 25 naar 500 medewerkers, van een lokale naar een Internationale speler en van 5 naar 250mio € turnover.

Nadien wist Piet als stichter/gedelegeerd bestuurder tevens met groot succes de snelgroeiende (13 kantoren en 17mio € turnover in amper 2 jaar) lowcost interim-speler JustWork uit de grond te stampen.

Ondertussen zei Piet de uitzendsector operationeel vaarwel en is hij dagelijks als businesscoach en lid van advies- en bestuursraden bij tal van nationale en internationale ondernemingen te vinden. Ondernemers waarderen Piet vooral omwille van zijn bijzonder uitgebreide up-to-date bagage alsook zijn kritische, eenvoudige, no-nonsense en resultaatgerichte aanpak. 

Succesformule? 

GEZOND BOERENVERSTAND EN HANDEN UIT DE MOUWEN. 

Wat anderen over Pïet zeggen lees je HIER.

Donald Vandenberghe

Na zijn masteropleiding TEW aan de Universiteit Antwerpen begon Donald Vandenberghe zijn beroepsloopbaan in 1992 bij de FOD Financiën. Gedurende acht jaar werkte hij op diverse controles vennootschapsbelasting te Oostende, Gent en Brugge als Inspecteur en E.A. Inspecteur Directe Belastingen. Vervolgens ruilde hij FOD Financiën in voor een functie in de privésector. Gedurende 11 jaar oefende hij de job van financieel directeur uit in grotere familiebedrijven, zoals ECS European Containers NV. Hij was eveneens werkzaam in de Katholieke Hogeschool Sint-Lieven te Gent tijdens de implementatie van de fusie met de Hogeschool-Universiteit Brussel. 

 

Sinds 2011 is hij bestuurder en vennoot van Flamée & Partners Accountants en Belastingconsulenten te Harelbeke.  Sedert 1998 is hij docent bij onder meer Skilliant-SBM, geeft hieromtrent seminaries voor diverse opleidingsverstrekkers en is lid van de examenjury van het IAB.

Donald (13).jpg
Marc (14).jpg

Marc Wajsberg

Na zijn opleiding als Handelsingenieur Solvay aan de VUB startte Marc Wajsberg zijn loopbaan bij Unilever. Na minder dan drie jaar was hij marketingverantwoordelijke van een belangrijk merk van het concern. Aansluitend stapte hij over naar de modewereld, waar hij tot 2016 betrokken was bij traditionele marketing, sales, public relations en algemeen management.
 

Bovendien is Marc sinds 2003 actief in online reclame, wat hem waarschijnlijk de langstlopende Belgische gebruiker hiervan maakt. Al deze knowhow breidde hij uit tot een volwaardige (online) marketing consultancy office die ondernemers doelgericht weet te begeleiden in deze uiterst complexe wereld van het resultaatsgerichte reclame, zoekmachinemarketing, marketingfunnels, conversieverhoging, strategie en ga zo maar door. Dankzij zijn ervaring is Marc eveneens een regelmatig gevraagde consultant voor diverse reclamebureaus.

 

Door zijn gedegen opleiding en de jarenlange ervaring in traditionele sales en marketing enerzijds en online marketing anderzijds, heeft hij een uitzonderlijk compleet marketingprofiel met absoluut recht van spreken.

 

Sinds begin dit jaar ondersteunt Marc bedrijven op het vlak van marketing bij Humanizer.